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Neue Medien - neue Formate Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2010, 1. Aufl.
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Neue Medien - neue Formate Frankfurt, M. : Campus-Verl., 2010
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Le point de vue des lecteurs: comparaison des formats broadsheet et compact Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt : IFRA, 2007
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Mit den Augen der Leser: broadsheet und Kompakt-Format im Vergleich Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt : Ifra, 2007
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With the eyes of the readers: a comparison of the broadsheet and compact formats Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt : IFRA, 2007
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The relevance of attention for selecting news content. An eye-tracking study on attention patterns in the reception of print and online media Enthalten in Communications Bd. 31, 2006, Nr. 3: 347-368
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Digital newspaper as E-paper Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt, Germany : Ifra, 2005
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Le journal numérique Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt, Allemagne : Ifra, 2005
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Digitale Zeitung als E-Paper Bucher, Hans-Jürgen. - Darmstadt : Ifra, 2004
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Qualität im Journalismus Wiesbaden : Westdt. Verl., 2003, 1. Aufl.
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