|
11 |
Ist E-Sport ein lukratives Business? Beteiligte Akteure, aktuelle Herausforderungen und Lösungsansätze Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2023
|
|
|
12 |
Artificial intelligence in marketing analytics: the application of artificial neural networks for brand image measurement Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2022
|
|
|
13 |
Der Einsatz künstlicher neuronaler Netze zur Analyse von Markenattributen hinsichtlich der Markenbewertung im Sportmarketing Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2022
|
|
|
14 |
Enduring brand experience worlds as a trend in event marketing Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2022
|
|
|
15 |
Neuromarketing in retail : status quo, best-practice examples and critical appraisal Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2022
|
|
|
16 |
Innovative digital guerrilla marketing Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2021
|
|
|
17 |
Ambush Marketing – ein Überblick Nufer, Gerd. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2020
|
|
|
18 |
Der deutsche Profi-Fußball am Scheideweg Geyer, Tim. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2020
|
|
|
19 |
Does a halo effect exist in German soccer? Results of an empirical study, implications and current reference Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2020
|
|
|
20 |
e-Sports Nufer, Gerd. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2020
|
|