|
11 |
Reading for Entertainment or Information Reception? Thums, Kathrin. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
|
|
|
12 |
High-achieving ninth grade students’ self-reported strategy use and its relation to strategic reading behavior Enthalten in European journal of psychology of education 1.12.2022: 1-21
|
|
|
13 |
Entwicklung und Determinanten von Geschlechtsunterschieden in der Lesekompetenz bei Jugendlichen und Erwachsenen Thums, Kathrin. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2021
|
|
|
14 |
Geschlechterunterschiede bei Schülerinnen und Schülern: Der Zusammenhang von traditionellen Geschlechterrollen und Geschlechterstereotypen mit Kompetenzen und Interessen Ehrtmann, Lisa. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2021
|
|
|
15 |
Low literacy is not set in stone. Longitudinal evidence on the development of low literacy during adulthood Wicht, Alexandra. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2021, 1. Auflage
|
|
|
16 |
Proficiency level descriptors for low reading proficiency: An integrative process model Durda, Tabea. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2021
|
|
|
17 |
Setting a standard for low reading proficiency. A comparison of the bookmark procedure and constrained mixture Rasch model Feseker, Tabea. - Frankfurt : DIPF Frankfurt am Main, NP-Ablieferer, 2021
|
|
|
18 |
Automated and controlled processes in comprehending multiple documents Enthalten in Studies in higher education Bd. 46, 2021, Nr. 10: 2074-2086
|
|
|
19 |
Lesen können - Lesen wollen Locher, Franziska. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2020
|
|
|
20 |
On the comparability of adults with low literacy across LEO, PIAAC, and NEPS: Methodological considerations and empirical evidence Durda, Tabea. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
|
|