|
11 |
Self-management training vs. neurofeedback interventions for attention deficit hyperactivity disorder: Results of a randomized controlled treatment study Korfmacher, Ann-Kathrin. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2023
|
|
|
12 |
Family involvement in psychotherapy for depression in children and adolescents: Systematic review and meta‐analysis Dippel, Nele. - Greifswald : Universität Greifswald, 2022
|
|
|
13 |
Identifying characteristics of non-completers in fear conditioning paradigms with children and adolescents Flasinski, Tabea. - Bochum : Ruhr-Universität Bochum, 2022
|
|
|
14 |
Identifying characteristics of non-completers in fear conditioning paradigms with children and adolescents Flasinski, Tabea. - Freiburg : Universität, 2024
|
|
|
15 |
Mental Health in Times of the COVID-19 Pandemic Wirkner, Janine. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2022
|
|
|
16 |
Diagnoseerhebung mit strukturiertem Interview: Ein Seminar zum Basiskompetenzerwerb auf dem Prüfstand Enthalten in Verhaltenstherapie Bd. 32, 2022, Nr. 4: 211-221. 11 S.
|
|
|
17 |
Interventions Involving Caregivers for Children and Adolescents Following Traumatic Events: A Systematic Review and Meta-Analysis Enthalten in Clinical child and family psychology review 26.9.2022: 1-16
|
|
|
18 |
ADHS im Klassenzimmer: Definition und Untersuchung relevanter Erklärungsvariablen der Nutzungsintention möglicher Klassenmanagementstrategien zur Unterstützung von Schüler:innen mit Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung Strelow, Anna Enrica. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2021
|
|
|
19 |
ADHS im Klassenzimmer: Die Einstellung von Lehrkräften zu Schülerinnen und Schülern mit einer Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung sowie zu entsprechenden Classroom-Management-Strategien Dort, Martina Sarah. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2021
|
|
|
20 |
Children of mentally III parents at risk evaluation (COMPARE): design and methods of a randomized controlled multicenter study - part I Christiansen, Hanna. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2021
|
|