|
11 |
Regionaler Entrepreneurship-Monitor (REM) 2001 / Codebuch Bevölkerungsbefragung 2002, 1. Aufl., Stand: September 2002
|
|
|
12 |
Regionaler Entrepreneurship-Monitor (REM) 2001 / Codebuch Expertenbefragung 2002, 1. Aufl., Stand: September 2002
|
|
|
13 |
Regionaler Entrepreneurship-Monitor (REM) 2001 / Methodenbericht 2002, 1. Aufl., Stand: September 2002
|
|
|
14 |
The role of the regional milieu for the decision to start a new firm Wagner, Joachim. - Lüneburg : Univ., Fachbereich Wirtschafts- und Sozialwiss., 2002
|
|
|
15 |
The role of the regional milieu for the decision to start a new firm Wagner, Joachim. - Bonn : IZA, 2002
|
|
|
16 |
Perspektiven der wirtschaftsgeographischen Forschung in Deutschland im Lichte der "new economic geography" Sternberg, Rolf G.. - Köln : Wirtschafts- und Sozialgeograph. Inst., 2001
|
|
|
17 |
Entrepreneurship in Deutschland - das Gründungsgeschehen im internationalen Vergleich Sternberg, Rolf G.. - Berlin : Ed. Sigma, 2000
|
|
|
18 |
The firm or the region - what determines European firms' innovation behavior? Sternberg, Rolf G.. - Köln : Wirtschafts- und Sozialgeograph. Inst., 2000
|
|
|
19 |
Success factors for young, innovative firms Sternberg, Rolf G.. - Köln : Wirtschafts- und Sozialgeograph. Inst., 1999
|
|
|
20 |
Innovative linkages and proximity Sternberg, Rolf G.. - Köln : Wirtschafts- und Sozialgeograph. Inst., 1998
|
|