|
11 |
How Nepali English teachers enhance their English during their career: a narrative inquiry Paudyal, Rishi Ram. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2022
|
|
|
12 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
13 |
The performativity of the intercultural speaker Beecroft, Raphaëlle. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
14 |
The translation of irony Moreno Giménez, Alícia. - Oxford : Peter Lang, [2022]
|
|
|
15 |
Zum Einsatz multimodaler Literatur im Englischunterricht Mustroph, Claudia. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
16 |
Aspekte einer Sprachendidaktik in wirtschaftswissenschaftlichen Masterstudiengängen Lehermeier, Daniel. - Giessen : VVB Laufersweiler Verlag, 2021, 1. Auflage
|
|
|
17 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2021
|
|
|
18 |
The construction and efficiency of prototype definitions for the EFL learner’s dictionary Wirag, Andreas. - Trier : WVT Wissenschaftlicher Verlag Trier, 2021
|
|
|
19 |
An exploration of formulaic language in Chinese university students' written texts Chen, Jiaoyue. - New York : Peter Lang, [2020]
|
|
|
20 |
Examining the interaction among components of English for specific purposes ability in reading Cai, Yuyang. - Bern : Peter Lang, [2020]
|
|