|
11 |
Foreign language learning and teaching: current state of practice and research Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2022
|
|
|
12 |
Multilingual content and language integrated learning (CLIL) in the social sciences Nijhawan, Subin. - Stuttgart : ibidem Verlag, [2022]
|
|
|
13 |
Multilingual Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the Social Sciences Nijhawan, Subin. - Stuttgart : ibidem, 2022, Auflage
|
|
|
14 |
Multilingual content and language integrated learning (CLIL) in the social sciences : a design-based action research approach to teaching 21st century challenges with a focus on translanguaging and emotions in learning Nijhawan, Subin. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
|
|
|
15 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
16 |
Diversität im Fokus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektiven Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2021
|
|
|
17 |
Diversität im Fokus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektiven Berlin : Peter Lang, [2021]
|
|
|
18 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2021
|
|
|
19 |
TESOL in the 21st Century: Challenges and Opportunities Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2021
|
|
|
20 |
The construction and efficiency of prototype definitions for the EFL learner’s dictionary Wirag, Andreas. - Trier : WVT Wissenschaftlicher Verlag Trier, 2021
|
|