|
11 |
The Intentional Dynamics of TESOL Stelma, Juup. - Boston : De Gruyter, 2021, 1. Auflage
|
|
|
12 |
Challenges and Opportunities in Foreign Language Education Hamburg : Verlag Dr. Kovac GmbH, 2020, Auflage
|
|
|
13 |
Issues in English Pronunciation Teaching Bayraktaroğlu, Sinan. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2020
|
|
|
14 |
Pragmatische Kompetenzen im schulischen Fremdsprachenunterricht Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2020
|
|
|
15 |
Der Lesezirkel als Weg zur Lernerautonomie im Englischunterricht Nestorović, Katarina. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
16 |
Queer Beats – Gender and Literature in the EFL Classroom Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
17 |
Teaching English: Differentiation and Individualisation Eisenmann, Maria. - Stuttgart : UTB GmbH, 2019, 1. Auflage
|
|
|
18 |
The Challenges of Content Acquisition in a CLIL Course Nawrot-Lis, Beata. - Stuttgart : J.B. Metzler, 2019, 1st edition 2019
|
|
|
19 |
Communicative Classroom Language for Bilingual Education Pérez Cañado, María Luisa. - Lausanne : Peter Lang Verlag, 2018, digitale Originalausgabe
|
|
|
20 |
Educating English Language Learners in an Inclusive Environment Kim, Youb. - New York : Peter Lang Verlag, 2018, digitale Originalausgabe
|
|