|
11 |
An exploration of formulaic language in Chinese university students' written texts Chen, Jiaoyue. - New York : Peter Lang, [2020]
|
|
|
12 |
Predicting Item Difficulty in a Reading Test Siller, Klaus. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2020
|
|
|
13 |
Predicting item difficulty in a reading test Siller, Klaus. - Berlin : Peter Lang, [2020]
|
|
|
14 |
Der Lesezirkel als Weg zur Lernerautonomie im Englischunterricht Nestorović, Katarina. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
15 |
Der Lesezirkel als Weg zur Lernerautonomie im Englischunterricht Nestorović, Katarina. - Berlin : Peter Lang, [2018]
|
|
|
16 |
Integration of the Self and Awareness (ISA) in Learning and Teaching Benstein, Patricia. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017
|
|
|
17 |
Intercultural communicative competence and short stays abroad: perceptions of development Boye, Sarah. - Münster : Waxmann, 2016, [1. Auflage]
|
|
|
18 |
Binnendifferenzierung im Englischunterricht Strohn, Meike. - Bochum : Projektverl., 2015
|
|
|
19 |
Drama-based foreign language learning Tschurtschenthaler, Helga. - Münster : Waxmann, 2013
|
|
|
20 |
Psycholinguistic thought meets sociocultural theory Heimes, Alexander. - Frankfurt, M. : Lang, 2011
|
|