|
21 |
Offshoring von Zentralbereichen Hutzschenreuter, Thomas. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2007
|
|
|
22 |
Konfiguration von Marketing-Mixen in Musik und Film Hutzschenreuter, Thomas. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2004
|
|
|
23 |
Looking for the academic fast track Hutzschenreuter, Thomas. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2004
|
|
|
24 |
Unternehmensentwicklung Hutzschenreuter, Thomas. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2004
|
|
|
25 |
E-learning and mass customization Hutzschenreuter, Thomas. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2002
|
|
|
26 |
Using e-learning technologies and e-learning programs to support knowledge management in multinational companies Hutzschenreuter, Thomas. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2002
|
|
|
27 |
Unternehmensverfassung und Führungssystem Hutzschenreuter, Thomas. - Wiesbaden : Deutscher Universitätsverlag, 1998
|
|
|
28 |
Gestaltung internetbasierter Studienangebote im Markt für Managementbildung Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 54, 12.8.2016, Nr. 6, date:9.2002: 543-561
|
|
|
29 |
Internationalisierungspfad und Unternehmenserfolg — Implikationen kultureller Distanz in der Internationalisierung Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 59, 1.7.2016, Nr. 7, date:11.2007: 814-846
|
|
|
30 |
Performance effects of “added cultural distance” in the path of international expansion: the case of German multinational enterprises Enthalten in Journal of international business studies Bd. 39, 30.8.2007, Nr. 1, date:1.2008: 53-70
|
|