|
21 |
Erste Befunde aus dem Projekt "MATH+ as a Research Object" : Karriereziele, -wissen und -handeln, Nachwuchsförderung und Rekrutierung Hofmeister, Sophie. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2021
|
|
|
22 |
Erste Befunde aus dem Projekt "MATH+ as a research object": Karriereziele, -wissen und -handeln, Nachwuchsförderung und Rekrutierung Hofmeister, Sophie. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbH, September 2021
|
|
|
23 |
Improving Formal Qualifications or Firm Linkages-What Supports Successful School-to-Work Transitions among Low-Achieving School Leavers in Germany? Holtmann, Anne Christine. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
24 |
Improving Formal Qualifications or Firm Linkages-What Supports Successful School-to-Work Transitions among Low-Achieving School Leavers in Germany? Holtmann, Anne Christine. - Kiel : ZBW - Leibniz Information Centre for Economics, 2021
|
|
|
25 |
Intergenerational Transmission of Educational Attainment Holtmann, Anne Christine. - Thousand Oaks : Sage Publications, 2021
|
|
|
26 |
Applying to college Ehlert, Martin. - Kiel : ZBW – Leibniz Information Centre for Economics, 2020
|
|
|
27 |
Bildung Allmendinger, Jutta. - Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2020, 4. Auflage
|
|
|
28 |
Bildung Allmendinger, Jutta. - Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2020
|
|
|
29 |
Cross-national differences in social background effects on educational attainment and achievement Heisig, Jan Paul. - London : Taylor & Francis, 2020
|
|
|
30 |
Gender differences in the choice of field of study and the relevance of income information: Insights from a field experiment Finger, Claudia. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
|
|