|
21 |
Exploring gamification in digital learning environments Schöbel, Sofia. - Kassel : kassel university press, [2020]
|
|
|
22 |
Graphical Models and Symmetries Ahmadi, Babak. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2020
|
|
|
23 |
Human pose estimation from monocular images Wandt, Bastian. - Düsseldorf : VDI Verlag GmbH, [2020], Als Manuskript gedruckt
|
|
|
24 |
Improved classification rates for localized algorithms under margin conditions Blaschzyk, Ingrid Karin. - Wiesbaden : Springer Spektrum, [2020], [1st edition]
|
|
|
25 |
Natural Language Visual Grounding via Multimodal Learning Mi, Jinpeng. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg, 2020
|
|
|
26 |
Personenwiedererkennung mittels maschineller Lernverfahren für öffentliche Einsatzumgebungen Eisenbach, Markus. - Ilmenau : Universitätsverlag Ilmenau, 2020
|
|
|
27 |
Personenwiedererkennung mittels maschineller Lernverfahren für öffentliche Einsatzumgebungen Eisenbach, Markus. - Ilmenau : Universitätsverlag Ilmenau, 2020
|
|
|
28 |
Robust Wide-Baseline Stereo Matching for Sparsely Textured Scenes Dickscheid, Timo. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2020
|
|
|
29 |
Semantic-Aware Image Analysis Li, Weihao. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2020
|
|
|
30 |
Supporting domain modeling with automated knowledge acquisition and modeling recommendations Agt-Rickauer, Henning. - Berlin : Technische Universität Berlin, 2020
|
|