|
21 |
"Ansprechend Ansprechen " Reichelt, Maria. - Berlin : Logos-Verl., 2015
|
|
|
22 |
Categorization effects on the relationship between goals, outcome valence, and approach and avoidance tendencies Smith, Kevin. - Dresden, [2015]
|
|
|
23 |
Lernen aus Fehlern Eichelmann, Anja, 2015
|
|
|
24 |
Understanding dynamic systems and non-linearity Fischer, Helen, 2015
|
|
|
25 |
Working memory and proactive interference Loosli, Sandra Virginia, 2015
|
|
|
26 |
Auswirkung genetischer Variationen im RAS/RAF-Signalweg auf menschliche Lern- und Gedächtnisprozesse Barman, Adriana, 2014
|
|
|
27 |
Effects of learning questions on self-regulated learning Kapp, Felix, 2014
|
|
|
28 |
Emotional recognition memory in healthy aging and amnestic mild cognitive impairment Schefter, Maria, 2014
|
|
|
29 |
Entwicklung und Erprobung eines Lerntrainings zur Förderung von Lernstrategien und naturwissenschaftlich relevanten Denkfähigkeiten im Chemieunterricht Schwarz, Patricia, 2014
|
|
|
30 |
Instructional interventions fostering comprehension of technical systems presented in static and dynamic representations Skuballa, Irene T., 2014
|
|