|
21 |
Multilingual Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the Social Sciences Nijhawan, Subin. - Stuttgart : ibidem, 2022, Auflage
|
|
|
22 |
Multilingual content and language integrated learning (CLIL) in the social sciences : a design-based action research approach to teaching 21st century challenges with a focus on translanguaging and emotions in learning Nijhawan, Subin. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
|
|
|
23 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
24 |
The performativity of the intercultural speaker Beecroft, Raphaëlle. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
25 |
The Performativity of the Intercultural Speaker Beecroft, Raphaëlle. - Berlin : Peter Lang Verlag, 2022, digitale Originalausgabe
|
|
|
26 |
Wissenschaften und ihr Dialog Göttingen : V & R unipress, [2022]
|
|
|
27 |
Wissenschaften und ihr Dialog Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht, V&R unipress, 2022, 1. Auflage
|
|
|
28 |
Zum Einsatz multimodaler Literatur im Englischunterricht Mustroph, Claudia. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
29 |
Aspekte einer Sprachendidaktik in wirtschaftswissenschaftlichen Masterstudiengängen Lehermeier, Daniel. - Giessen : VVB Laufersweiler Verlag, 2021, 1. Auflage
|
|
|
30 |
Diversität im Fokus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektiven Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2021
|
|