|
21 |
Management of Shari’ah Compliant Businesses Cham : Springer International Publishing, 2019, 1st edition 2019
|
|
|
22 |
Emerging Issues in Global Marketing Cham : Springer International Publishing, 2018, 1st edition 2018
|
|
|
23 |
Erfolgreicher Markenaufbau in den großen Emerging Markets Schaffmeister, Niklas. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2018, 1. Auflage 2018
|
|
|
24 |
Global Business Value Innovations Cham : Springer International Publishing, 2018, 1st edition 2018
|
|
|
25 |
Globales Produktmanagement Schröder, Hans-Ulrich. - Berlin : Peter Lang Verlag, 2018, digitale Originalausgabe
|
|
|
26 |
Internationales Marketing Hummel, Thomas R.. - Berlin/München/Boston : De Gruyter, 2018, Reprint 2018
|
|
|
27 |
Strategisches Internationales Marketing Meissner, Hans Günther. - Berlin/München/Boston : De Gruyter, 2018, 2., überarbeitete Auflage. Reprint 2018
|
|
|
28 |
Global Brand Strategy Steenkamp, Jan-Benedict E. M.. - London : Palgrave Macmillan UK, 2017, 1st ed. 2017
|
|
|
29 |
Internationales Marketing Ermer, Beatrice. - Erlangen : Publicis Publishing, 2017, 1. Auflage
|
|
|
30 |
Internationales Marketing Ermer, Beatrice. - Erlangen : Publicis Publishing, 2017, 1. Auflage
|
|