|
21 |
Der Einfluss des Mitarbeiterverhaltens auf die Kundenzufriedenheit Hellmann, Janina. - Duisburg : [Universität Duisburg-Essen], Januar 2016
|
|
|
22 |
Determinants of employee voice behavior Hofmann, Fabian. - Vallendar, [2016]
|
|
|
23 |
Employee Volunteering als Win-Win-Konstellation Michels, Stefan. - Wiesbaden : Springer Gabler, [2016], [1. Aufl.]
|
|
|
24 |
Essays on organizational culture Graff, Jan Frederik. - Aachen : Apprimus Verlag, 2016, 1. Auflage
|
|
|
25 |
Innovationsbezogene Selbstwirksamkeitserwartung Müller, Christoph. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2016
|
|
|
26 |
Veränderungsprozesse in Organisationen erfolgreich gestalten Höhne, Berenike. - Braunschweig, 2016
|
|
|
27 |
An investigation of workplace characteristics influencing knowledge worker's sense of belonging and organizational outcomes Lu, Jing, 2015
|
|
|
28 |
Collaboration and cognition across cultures Salm, Laura Joan, 2015
|
|
|
29 |
Do we lead our employees and customers to (un)intended behaviors? Koof, Christian, 2015
|
|
|
30 |
Improving new product performance Oberschmidt, Kai. - Aachen, [2015]
|
|