|
111 |
Becoming donor-conceived Baumann, Amelie. - Bielefeld : transcript, [2022]
|
|
|
112 |
[Ich will kein Märchen werden - Bildungserfahrungen geflüchteter Adoleszenter an einer Waldorfschule] Bildungserfahrungen geflüchteter Adoleszenter an einer Waldorfschule Beckel, Larissa. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2022]
|
|
|
113 |
Biography Matters - Feministisch-phänomenologische Perspektiven auf Altern in Bewegung Spahn, Lea. - Bielefeld : transcript Verlag, 2022, 1. Auflage
|
|
|
114 |
Biography matters Spahn, Lea. - Bielefeld : transcript, [2022]
|
|
|
115 |
[Do-it-yourself -biotechnology and the new cultural politics of life in the contemporary United States] Biohacking, bodies and do-it-yourself Grewe-Salfeld, Mirjam. - Bielefeld : transcript, [2022]
|
|
|
116 |
Celebrations Haken, Meike. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2022]
|
|
|
117 |
Cultural diversity in motion Canyürek, Özlem. - Bielefeld : transcript, [2022]
|
|
|
118 |
Curriculum und Mehrsprachigkeit Sattler, Sabrina. - Bielefeld : transcript, [2022]
|
|
|
119 |
Curriculum und Mehrsprachigkeit Sattler, Sabrina. - Bielefeld : transcript Verlag, 2022, 1. Auflage
|
|
|
120 |
"Dancers to a Discordant System" Hinrichs, Peter. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2022, 1. Auflage
|
|