|
121 |
Prerequisites for Self-Guided Learning: How Children Adapt to Task Structures, Goals, and Their Abilities Serko, Daniil L.. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2024
|
|
|
122 |
Quantitative analyses of information-processing resources and limitations in human motor planning Schach, Sonja. - Ulm : Universität Ulm, 2024
|
|
|
123 |
Reasons or Principles: What makes for a better decision? Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2024
|
|
|
124 |
Response Priming mit dynamischen biologischen Reizen: Neue Erkenntnisse durch systematische Variation kritischer Variablen Eckert, David. - Hildesheim : Universitätsbibliothek Hildesheim, 2024
|
|
|
125 |
Selbstreguliertes Lernen im Vorschulalter - Trainierbarkeit, Relevanz für akademische Kompetenz und altersgerechte Erfassung Grüneisen, Lena. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2024
|
|
|
126 |
Shedding light on the still fuzzy relationship between intelligence and complex problem solving Weise, Julius. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2024
|
|
|
127 |
Spatial and Temporal Dynamics of Visual Working Memory Maintenance Degutis, Jonas Karolis. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
|
|
|
128 |
Spatial biases in mental arithmetic Glaser, Maria. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
|
|
|
129 |
Student boredom in the adolescent years Schwartze, Manuel M.. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2024
|
|
|
130 |
The aging episodic memory and factors which influence it Scheuplein, Anna-Lena. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2024
|
|