|
131 |
Finanzierung und Förderung Digitaler Bildung in Öffentlichen Bibliotheken : Deutsche Bibliotheksgesetze und Alternativen im Vergleich Freimann, Janina. - Hannover : Hochschule Hannover, 2021
|
|
|
132 |
Fostering Inclusion Online: Can online instruments compensate the elitist bias of representative democracy? Neyer, Jürgen. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
133 |
From Dark to Light: The Many Shades of Sharing Misinformation Online Metzger, Miriam J.. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
134 |
From Insult to Hate Speech: Mapping Offensive Language in German User Comments on Immigration Paasch-Colberg, Sünje. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
135 |
Incivility and Political Dissent: Multiple roles of aggressive speech in comments on Russian YouTube Bodrunova, Svetlana S.. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
136 |
Introduction to the special issue: Consumer experience management and customer journeys in tourism, hospitality and events Taheri, Babak. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
137 |
Ist Geben seliger denn Nehmen? Zusammenhang des Austausches sozialer Unterstützung online mit der Befriedigung psychologischer Grundbedürfnisse Stehr, Paula. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
138 |
Journalism Students and Information Consumption in the Era of Fake News Tejedor, Santiago. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
139 |
Jugendliche und die Selbst- und Fremdwahrnehmung exzessiver Online-Mediennutzung Engel, Elena. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
140 |
Jung, digital, engagiert? Welche Rolle "Online" im politischen Partizipationsmix junger Menschen in Deutschland spielt Spöri, Tobias. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|