|
141 |
Subjektive Theorien der Gewalt Zimmer, Volker. - Berlin : Logos Verlag Berlin, 2024
|
|
|
142 |
Supporting young learners in speaking English Kullick, Andreas. - Münster : Waxmann, 2024
|
|
|
143 |
Taiwans Rezeption der deutschen Bildungspolitik in der Frühphase der japanischen Kolonialherrschaft (1895-1914) Uji-Hofer, Fabienne. - Baden-Baden : Nomos, 2024, 1. Auflage
|
|
|
144 |
Teacher educators’ subjective theories about quality teaching Niyibizi, Emmanuel. - Bamberg : University of Bamberg Press, 2024
|
|
|
145 |
Teaching young learners in bilingual settings Berge, Paul. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2024]
|
|
|
146 |
The nationalization paradox Shahini, Arjan. - Wiesbaden : Springer VS, [2024]
|
|
|
147 |
Theorie beruflicher Didaktik Tecklenburg-Rapske, Ruben. - Bielefeld : transcript, [2024]
|
|
|
148 |
Theorie beruflicher Didaktik Tecklenburg-Rapske, Ruben. - Bielefeld : transcript Verlag, 2024, 1. Auflage
|
|
|
149 |
[Terror, genocide, silence and boredom?] Transitional justice and the politics of education in Guatemala and Peru Kirchheimer, Ernst Jakob. - Baden-Baden : Nomos, 2024, 1st edition
|
|
|
150 |
Traumapädagogik mit geflüchteten Kindern in Kitas Wanke, Doris. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2024]
|
|