|
141 |
[Entgrenzte Albträume] Räume serieller Dystopien Kröber, Franz. - Bielefeld : transcript, [2023]
|
|
|
142 |
Reading aloud practices: providing joint accessibility to texts within an unfamiliar interface-mediated game activity Heuser, Svenja. - Lausanne : Peter Lang, [2023]
|
|
|
143 |
Reflexionen des stereoskopischen Spielfilms Feiersinger, Luisa. - Bielefeld : transcript, 2023
|
|
|
144 |
Requisiten Barion, Marcel. - Berlin : LIT, [2023]
|
|
|
145 |
Screening the creative process Baccanti, Anna. - Paderborn, Germany : Brill Fink, [2023]
|
|
|
146 |
Serienwelten und Sozialstruktur Weckwerth, Jan. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2023]
|
|
|
147 |
Spielräume der Ordnungen Morrin, Serafina. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2023
|
|
|
148 |
Sport Team Identifikation Wense, Daniel von der. - Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2023]
|
|
|
149 |
Stereotype in Videospielen Klanisek, Mateo. - Baden-Baden : Tectum Verlag, [2023]
|
|
|
150 |
Superhelden im Film Vignold, Peter. - Bielefeld : transcript, [2023]
|
|