|
151 |
Professionelle Identitätsbildungsprozesse angehender Englischlehrpersonen Schultze, Katrin. - Münster : Waxmann, 2018, [1. Auflage]
|
|
|
152 |
Regel, Fehler, Korrektur Habjan, Ana Monika. - Göttingen : V&R Unipress, 2018, 1. Auflage
|
|
|
153 |
Regel, Fehler, Korrektur Habjan, Ana Monika. - Göttingen : V & R unipress, Vienna University Press, [2018]
|
|
|
154 |
Researching learning and learners in genre-based academic writing instruction Wang, Wei. - Bern : Peter Lang, [2018]
|
|
|
155 |
Researching Learning and Learners in Genre-based Academic Writing Instruction Wang, Wei. - Bern : Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
|
|
|
156 |
Sichtweisen auf den Englischunterricht Djemai-Runkel, Soumaya. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
|
|
|
157 |
Sichtweisen auf den Englischunterricht Djemai-Runkel, Soumaya. - Berlin : Peter Lang, [2018]
|
|
|
158 |
The functions of "general nouns" Benninghoven, Vera. - Berlin : Peter Lang, [2018]
|
|
|
159 |
The Functions of ‹General Nouns› Benninghoven, Vera. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
|
|
|
160 |
[Teaching post-colonial African literature: Ugandan children and youth literature in Germany and Uganda] Ugandan children's literature and its implications for cultural and global learning Schaidt, Stephanie. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2018]
|
|