|
181 |
I feel, therefore I learn – Effectiveness of affect induction interventions and possible covariates on learning outcomes Münchow, Hannes. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
182 |
Individual differences in children’s responses to moral transgression stories Beißert, Hanna. - Frankfurt am Main, 2017
|
|
|
183 |
Individualpsychologie und Neurowissenschaften Rabenstein, Susanne. - Münster : Waxmann, 2017, [1. Auflage]
|
|
|
184 |
Inter-Individual Differences in Within-Person Effects – Methodological Considerations and an Empirical Example in the Framework of Self-Determination Theory Neubauer, Andreas B.. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2017
|
|
|
185 |
Introspektion als Wirkfaktor in der Psychotherapie Attersee Anders, Anne Iris Miriam. - Wiesbaden : Springer, [2017]
|
|
|
186 |
Karlfried Graf Dürckheim Kiepert, Heinrich. - Steinbergkirche-Neukirchen : Novalis, [2017], [1. Auflage]
|
|
|
187 |
Kognitive und neuronale Transfereffekte eines Aufmerksamkeitstrainings auf das Arbeitsgedächtnis Schmicker, Marlen. - Magdeburg, [2017]
|
|
|
188 |
[Wenn die Krise zur Ressource wird] Krisenbewältigung und Ressourcenentwicklung Hofer, Peter. - Wiesbaden : Springer VS, [2017], 2. Auflage
|
|
|
189 |
Kulturelles Gedächtnis zwischen Normalitätssehnsucht und Trauerdefizit Mihr, Bettina. - Gießen : Psychosozial-Verlag, [2017], Originalausgabe
|
|
|
190 |
Mathematisch begabte Fünft- und Sechstklässler Sjuts, Britta. - Münster : WTM-Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|