|
191 |
Struktur und Funktionalität von Zielorientierungen im Grundschulalter Grohmann, Anna-Catharina, 2013
|
|
|
192 |
The impact of biased relationship-specific interpretations on partnership and personality development Finn, Christine, 2013
|
|
|
193 |
The impact of gender fair language use on children’s gendered occupational beliefs and listeners' perceptions of speakers Vervecken, Dries, 2013
|
|
|
194 |
The neuropattern pre-, postnatal stress questionnaire (NPQ-PSQ) Hero, Torsten. - Aachen : Shaker, 2013
|
|
|
195 |
The power of prediction Umbach, Valentin, 2013
|
|
|
196 |
The value and pitfalls of direct and indirect measures of personality Fleischhauer, Monika, 2013
|
|
|
197 |
Umweltstress und Erholung in Wohngebieten Honold, Jasmin, 2013
|
|
|
198 |
Validierung einer deutschprachigen Version der Kurzform des Erwachsenen-Temperamentfragebogens ATQ anhand nicht-klinischer und klinischer Stichproben Vogelsang, Ute, 2013
|
|
|
199 |
What is specific about pretense? Kühn-Popp, Nina, 2013
|
|
|
200 |
What language tells us about emotional development in middle childhood Beck, Luna, 2013
|
|