|
191 |
Strategisches Studienmarketing zur Begünstigung der Aufnahme eines Informatik-Studiums Götz, Christian. - Göttingen : Sierke, 2015, 1. Aufl.
|
|
|
192 |
Studienfachspezifische Interessen zur Unterstützung bei der Studienfachwahl und zur Sicherung des Studienerfolgs Michaelis, Lilith, 2015
|
|
|
193 |
Studienwahl unter den Folgen einer radikalen Differenzierung Schröder, Marco. - Bad Heilbrunn : Klinkhardt, 2015
|
|
|
194 |
Studium oder Berufsausbildung? Bornkessel, Philipp. - Münster : Waxmann, 2015
|
|
|
195 |
The acceptance and use of information and communication technologies by staff members in Khartoum State's universities (Sudan) Osman, Negla Ahmed Albasheer, 2015
|
|
|
196 |
The German Student Corps in the Third Reich Weber, Rosco G. S.. - [London] : Palgrave Macmillan, [2015], Softcover reprint
|
|
|
197 |
The situation of Chinese students in Germany Zhang, Dongmei. - München : Utz, 2015
|
|
|
198 |
Uniting the social web and topic maps with tele-teaching to provide user-friendly interaction possibilities with e-lectures Grünewald, Franka. - Berlin : Logos-Verl., 2015
|
|
|
199 |
Universitätsmanagement und universitäre Individualität Gralke, Hans-Jürgen. - München : Rainer Hampp Verlag, 2015, 1. Auflage
|
|
|
200 |
University governance in (post-)conflict Southern Sudan 2005 - 2011 Babyesiza, Akiiki. - Wiesbaden : Springer VS, 2015
|
|