|
201 |
Abundant life and basic needs Nyoni, Bednicho. - Bamberg : University of Bamberg Press, 2019
|
|
|
202 |
Advancing consumer responsibility through marketing Bürklin, Nina. - München, [2019]
|
|
|
203 |
Aktive Mobilität im ländlichen und städtischen Raum Bürkert, Christina. - Wiesbaden, Germany : Springer, [2019]
|
|
|
204 |
Applying a process organization perspective in the context of corporate sustainability Wittken, Reinhard von. - München : Verlag Dr. Hut, 2019, 1. Auflage
|
|
|
205 |
Aufgerichtet werden Gühne, Christine. - Berlin : Peter Lang, [2019]
|
|
|
206 |
Behavioral transitions to social sustainability in global production networks Bodenheimer, Miriam. - Stuttgart : Fraunhofer Verlag, [2019]
|
|
|
207 |
Beiträge zum nachhaltigen Konsum durch E-Commerce Pieber, Michael. - Glückstadt : vwh, Verlag Werner Hülsbusch, Fachverlag für Medientechnik und -wirtschaft, 2019
|
|
|
208 |
Deliberative diplomacy: performing democracy beyond borders Burmester, Svea. - Berlin : Duncker & Humblot, [2019]
|
|
|
209 |
Der Ausgleich der Interessen der Wirtschaft und des Umweltschutzes in Frankreich Lüer, Stefanie. - Berlin : Peter Lang, [2019]
|
|
|
210 |
Der Business Case für Responsible Investments Scheler, Bryan. - [Baden-Württemberg] : Bryan Scheler, 2019
|
|