|
31 |
Being in Two Spaces: Investigating and Mitigating Spatial Conflicts in Virtual Reality Tseng, Wen-Jie. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek, 2025
|
|
|
32 |
Beliefs zur Grammatik im schulischen Kontext Molnar, Katharina. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2025
|
|
|
33 |
Beyond the incident: Influences on the perception of multiple instances of discrimination Heineck, Paul-Michael. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
34 |
Bias in scatterplots Krestic, Amel. - Stuttgart : Universitätsbibliothek der Universität Stuttgart, 2025
|
|
|
35 |
Bias is persistent: Sequencing case information does not protect against contextual bias in criminal risk assessment Oberlader, Verena. - Berlin : Fachinformationsdienst für internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, 2025
|
|
|
36 |
Binding of fungal Enolase 1 to CD4 modulates human naïve and memory CD4\(^+\) T cell responses Daud, Muhammad. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
37 |
Book review: Cyborg Conception: Cultural and Critical Responses to Solo Motherhood by Choice Liu, Jinshuo. - Berlin : Fachinformationsdienst für internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, 2025
|
|
|
38 |
Bridging cognitive and deep learning models of attention Sood, Ekta. - Stuttgart : Universitätsbibliothek der Universität Stuttgart, 2025
|
|
|
39 |
C-X-C motif chemokine receptor 4-directed PET signal in the arterial tree is not consistently linked to calcified plaque burden and cardiovascular risk Kosmala, Aleksander. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
40 |
Carbon labels on restaurant menus: Evidence for ecologically responsible dining, social pressure, and rebound Seger, Benedikt Thomas. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|