|
31 |
Unimodal and crossmodal processing of visual and kinesthetic stimuli in working memory Seemüller, Anna Christine. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2011
|
|
|
32 |
Wirkungsanalyse kognitiver Lernwerkzeuge Kunert, Sebastian. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
33 |
Auswirkungen akuten psychosozialen Stresses auf Feedback-basiertes Lernen Petzold, Antje, 2010
|
|
|
34 |
Cognitive reserve and its association with cognitive abilities and the Big five Emmert, Maria, 2010
|
|
|
35 |
Developmental changes in source monitoring in 3- to 5-year-old children Kraus, Uta. - Kiel : Universitätsbibliothek Kiel, 2010
|
|
|
36 |
Die Rolle von Striatum und Hippocampus im sequentiellen Lernen Eckart, Moritz Thede, [2010]
|
|
|
37 |
Effektive Hausaufgaben Dettmers, Swantje. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2010
|
|
|
38 |
Encoding of and memory for expectancy congruent and incongruent information Oelsner, Sven, 2010
|
|
|
39 |
Hybrid documentary formats Glaser, Manuela, 2010
|
|
|
40 |
Interferieren (geschriebene) räumliche Textinhalte mit der Bildverarbeitung im visuell-räumlichen Arbeitsgedächtnis? Schüler, Anne Julia, 2010
|
|