|
31 |
Tri-constituent compounds Huber, Elisabeth. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2023]
|
|
|
32 |
Virtual standard setting: setting cut scores Kollias, Charalambos. - Berlin : Peter Lang, [2023]
|
|
|
33 |
An empirical study of EFL writing at primary school Trüb, Ruth. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2022]
|
|
|
34 |
Conceptual metaphors as an organisational framework of the specialist language of IT Krawiec, Magdalena. - Göttingen : V & R unipress, [2022]
|
|
|
35 |
Das Lesen differenzieren? Reziprokes Lesen im Englischunterricht der Jahrgangsstufe 8 Obermeier, Elena. - Berlin : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, [2022]
|
|
|
36 |
Der Einfluss von Instruktion auf den Erwerb und die Verwendung des Dritte Person Singular -s in der Zweitsprache Englisch Chlubek, Kerstin. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
37 |
Der Übergang von der Primar- in die Sekundarstufe im Fach Englisch - eine Frage der Einstellung? Schlieckmann, Rebecca. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
38 |
EFL learners’ task perceptions and agency in blended learning Kaliampos, Joannis. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2022]
|
|
|
39 |
Fokus auf Lernerstrategien Oldendörp, Jana. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
40 |
From complex sentences to a formal semantic representation using syntactic text simplification and open information extraction Niklaus, Christina. - Wiesbaden, Germany : Springer Vieweg, [2022]
|
|