|
31 |
Jan ist weg Licht, Anna. - Berlin : Aufbau Digital, 2011, 1., neue Ausg.
|
|
|
32 |
Re-examining the Impact of Dropping Out on Criminal and Labor Outcomes in Early Adulthood Bjerk, David. - Bonn : Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit GmbH, 2011
|
|
|
33 |
Can Targeted, Non-Cognitive Skills Programs Improve Achievement? Evidence from EPIS Martins, Pedro S.. - Bonn : Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit GmbH, 2010
|
|
|
34 |
High-School Dropouts and Transitory Labor Market Shocks: The Case of the Spanish Housing Boom Aparicio Fenoll, Ainhoa. - Bonn : Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit GmbH, 2010
|
|
|
35 |
Noncognitive Skills, School Achievements and Educational Dropout (Revised Version) Coneus, Katja. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), 2010
|
|
|
36 |
The effects of the bologna process on college enrollment and drop-out rates Horstschräer, Julia. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2010
|
|
|
37 |
Der Blick nach vorn : Herausforderungen an das deutsche Ausbildungssystem. Thesenpapier zum Symposium des WZB am 19.11.2009 Solga, Heike. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2009
|
|
|
38 |
Der Blick nach vorn: Herausforderungen an das deutsche Ausbildungssystem: Thesenpapier zum Symposium des WZB am 19.11.2009 Solga, Heike. - Berlin, 2009
|
|
|
39 |
Noncognitive skills, school achievements and educational dropout Coneus, Katja. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2009
|
|
|
40 |
Noncognitive Skills, School Achievements and Educational Dropout Coneus, Katja. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), 2009
|
|