|
221 |
Texturierung und Visualisierung virtueller 3D-Stadtmodelle Lorenz, Haik. - Potsdam : Universitätsbibliothek der Universität Potsdam, 2011
|
|
|
222 |
The 'realism' of algorithmic human figures Wu, Jie, 2011
|
|
|
223 |
The 'realism' of algorithmic human figures: a study of selected examples 1964 to 2001 Wu, Jie. - Bremen : Staats- und Universitätsbibliothek Bremen, 2011
|
|
|
224 |
The Stixel World Pfeiffer, David, 2011
|
|
|
225 |
Verfahren zur globalen Beleuchtungsberechnung mit farbmetrisch korrekter Ausgabe Henrich, Niklas. - Uelvesbüll : Der Andere Verl., 2011
|
|
|
226 |
Visualization and interaction metaphors for large high-resolution displays Thelen, Sebastian, 2011
|
|
|
227 |
Visualization and interaction metaphors for large high-resolution displays Thelen, Sebastian, 2011
|
|
|
228 |
Visuelle Informationsdarstellung in Smart Environments Thiede, Conrad, 2011
|
|
|
229 |
Visuelle Informationsdarstellung in Smart Environments Thiede, Conrad, 2011
|
|
|
230 |
Automatic 3D world modeling with high-precision laser scanner Liu, Rui, 2010
|
|