|
251 |
Prozedurales Lernen bei Zwangsstörungen McGrow, Anja. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
252 |
Psychometric properties of indirect assessment procedures Krause, Sascha. - Münster : Univ.- und Landesbibliothek, 2011, [Online-Ausg.]
|
|
|
253 |
Psychomotorische Prioritäten- und Teleoanalyse Blos, Kimon. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2011
|
|
|
254 |
Rewards are not always bad for fun: Undermining the Undermining Effect Using Task-Congruent Rewards Steiner, Susanne. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
255 |
Schule als "triadischer Raum" Schantl, Helmut. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2011
|
|
|
256 |
Schule als "triadischer Raum" Schantl, Helmut. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät IV, 2011
|
|
|
257 |
Social resources and risk factors for autonomy and quality of life despite multimorbidity Warner, Lisa Marie. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
258 |
Socioeconomic status, psychosocial factors, and health in the second half of life Schöllgen, Ina. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
259 |
Soziale Unterstützung und Erziehungsverhalten bei Eltern neurodermitiskranker Kinder Hennighausen, Lars. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2011
|
|
|
260 |
The regulation of psychological distance in long-distance relationships Jiménez, Fanny. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|