|
41 |
Diagnoseerhebung mit strukturiertem Interview: Ein Seminar zum Basiskompetenzerwerb auf dem Prüfstand Enthalten in Verhaltenstherapie Bd. 32, 2022, Nr. 4: 211-221. 11 S.
|
|
|
42 |
Interventions Involving Caregivers for Children and Adolescents Following Traumatic Events: A Systematic Review and Meta-Analysis Enthalten in Clinical child and family psychology review 26.9.2022: 1-16
|
|
|
43 |
ADHS im Klassenzimmer: Definition und Untersuchung relevanter Erklärungsvariablen der Nutzungsintention möglicher Klassenmanagementstrategien zur Unterstützung von Schüler:innen mit Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung Strelow, Anna Enrica. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2021
|
|
|
44 |
ADHS im Klassenzimmer: Die Einstellung von Lehrkräften zu Schülerinnen und Schülern mit einer Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung sowie zu entsprechenden Classroom-Management-Strategien Dort, Martina Sarah. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2021
|
|
|
45 |
Children of mentally III parents at risk evaluation (COMPARE): design and methods of a randomized controlled multicenter study - part I Christiansen, Hanna. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2021
|
|
|
46 |
Erleben, Lernen und Verhalten von Kindern und Jugendlichen Lenhard, Wolfgang. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2021
|
|
|
47 |
Erleben, Lernen und Verhalten von Kindern und Jugendlichen Lenhard, Wolfgang. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2021
|
|
|
48 |
Mental Health in Times of the COVID-19 Pandemic : Current Knowledge and Implications From a European Perspective Wirkner, Janine. - Greifswald : Universität Greifswald, 2021
|
|
|
49 |
Personalized assessment of anxiety and avoidance in children and their parents - development and evaluation of the anxiety and avoidance scale for children Lippert, Michael W.. - Freiburg : Universität, 2022
|
|
|
50 |
Development and Psychometric Properties of a Computer-Based Standardized Emotional Competence Inventory (MeKKi) for Preschoolers and School-Aged Children Enthalten in Child psychiatry & human development 11.6.2021: 1-14
|
|