|
41 |
Warum es fairer wäre, Abschlussprüfungen jetzt ausfallen zu lassen Solga, Heike. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, WZB, 2020
|
|
|
42 |
Auswirkung der Corona-Pandemie auf die berufliche Bildung Enthalten in Zeitschrift für Berufs- und Wirtschaftspädagogik Bd. 116, 2020, Nr. 4: 682-695
|
|
|
43 |
Cross-national differences in social background effects on educational attainment and achievement: absolute vs. relative inequalities and the role of education systems Heisig, Jan Paul. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2019
|
|
|
44 |
Das Bildungswesen in Deutschland Köller, Olaf. - Stuttgart : UTB GmbH, 2019, 1. Auflage
|
|
|
45 |
Das Bildungswesen in Deutschland Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2019
|
|
|
46 |
Lack of skills or formal qualifications? New evidence on cross-country differences in the labor market disadvantage of less-educated adults Heisig, Jan Paul. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2019
|
|
|
47 |
Lack of skills or formal qualifications? New evidence on cross-country differences in the labor market disadvantage of less-educated adults Heisig, Jan Paul. - Kiel : ZBW – Leibniz Information Centre for Economics, 2019
|
|
|
48 |
Persistent Disadvantages or New Opportunities? The Role of Agency and Structural Constraints for Low-Achieving Adolescents’ School-to-Work Transitions Holtmann, Anne Christine. - Kiel : ZBW – Leibniz Information Centre for Economics, 2019
|
|
|
49 |
Vocational Education and Training and Transitions into the Labor Market Ludwig-Mayerhofer, Wolfgang. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2019
|
|
|
50 |
Auf dem Weg in eine klassenlose Gesellschaft ? Solga, Heike. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2018, Reprint 2018
|
|