|
41 |
Recruiting 4.0 – Big Data für KMU Der, Kevin William. - Hamburg : tredition, 2020, 1. Auflage
|
|
|
42 |
Artificial Intelligence in Value Creation Wodecki, Andrzej. - Cham : Springer International Publishing, 2019, 1st edition 2019
|
|
|
43 |
Competitive advantage through innovation management Faix, Axel. - Dortmund : Fachhochschule Dortmund, 2019
|
|
|
44 |
Cooperative R&D Projects between Biotechnology Firms and Public Research Institutes: Determinants of Success from a Product Competitive Advantage Perspective Bergen, Marco van. - Koblenz : Universität Koblenz-Landau, 2019
|
|
|
45 |
Der Weg zum projektorientierten Unternehmen - Wissen für Entscheider München : Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG, 2019
|
|
|
46 |
Fahrplan zur Transformation des Einkaufs Büsch, Mario. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
47 |
Grundlagen des Marketing Kotler, Philip. - Hallbergmoos : Pearson Studium, 2019, 7., aktualisierte Auflage
|
|
|
48 |
Kulturtourismusmarketing Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
49 |
Made in Creativity Rapp, Reinhold. - München : Vahlen, 2019, 1. Auflage
|
|
|
50 |
Managing Sustainable Business Dordrecht : Springer Netherlands, 2019, 1st edition 2019
|
|