|
41 |
Cooperative R&D Projects between Biotechnology Firms and Public Research Institutes: Determinants of Success from a Product Competitive Advantage Perspective Bergen, Marco van. - Koblenz : Universität Koblenz-Landau, 2019
|
|
|
42 |
Der Weg zum projektorientierten Unternehmen - Wissen für Entscheider München : Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG, 2019
|
|
|
43 |
Fahrplan zur Transformation des Einkaufs Büsch, Mario. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
44 |
Kulturtourismusmarketing Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
45 |
Made in Creativity Rapp, Reinhold. - München : Vahlen, 2019, 1. Auflage
|
|
|
46 |
Managing Sustainable Business Dordrecht : Springer Netherlands, 2019, 1st edition 2019
|
|
|
47 |
New Patterns of Power and Profit Clemons, Eric K.. - Cham : Springer International Publishing, 2019, 1st edition 2019
|
|
|
48 |
Pie-Sharing zwischen Entwicklungspartnern Wölfel, Joachim. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
49 |
Unternehmensindividuelle Wettbewerbsvorteile aus netzwerkübergreifenden Kooperationen. Ein ressourcenbasierter Ansatz für Cross Cluster. Däberitz, Ingo. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt, 2019
|
|
|
50 |
New Steel Grades for Deep Carburizing of Windmill Transmission Components * Enthalten in HTM - journal of heat treatment and materials Bd. 74, 2019, Nr. 2: 99-114. 16 S.
|
|