|
41 |
An Empirical Analysis of Mergers: Efficiency Gains and Impact on Consumer Prices Bonnet, Céline. - Düsseldorf : Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2017
|
|
|
42 |
The Organization of Knowledge in Multinational Firms Gumpert, Anna, 2017
|
|
|
43 |
Wer beherrscht die Medien? Hachmeister, Lutz. - Köln : Herbert von Halem Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|
|
44 |
Konsolidierungswellen und Prognoseverhalten von Finanzanalysten Schmal, Stanislaw. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2016, 1. Aufl. 2016
|
|
|
45 |
Mergers & Acquisitions im Mittelstand Becker, Wolfgang. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2016, 1. Aufl. 2016
|
|
|
46 |
Role and outcome of performance measurement in horizontal alliances Schäffler, Thorsten. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2016
|
|
|
47 |
The Beer Monopoly Verstl, Ina. - Nürnberg : Fachverlag Hans Carl, 2016
|
|
|
48 |
The Beer Monopoly Verstl, Ina. - Nürnberg : Fachverlag Hans Carl, 2016
|
|
|
49 |
Die Akte Google Fricke, Torsten. - München : Herbig, F A, 2015
|
|
|
50 |
Die Europäisierung der Regelungen zur grenzüberschreitenden Verschmelzung von Kapitalgesellschaften Ochs, Gerda. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2015
|
|