|
41 |
Multiple perspectives on learner interaction Berlin : De Gruyter Mouton, [2023]
|
|
|
42 |
Overt teaching Byrne, David. - Stuttgart : DELTA Publishing, 2023, 1st edition
|
|
|
43 |
Re-thinking picturebooks for intermediate and advanced learners: perspectives for secondary English language education Tübingen : Narr Francke Attempto, [2023]
|
|
|
44 |
[Fremdsprachenlernen mit komplexen Aufgaben im heterogenitätssensitiven Englischunterricht] Reflexionskompetenz im Kontext von Aufgabenorientierung und Heterogenität Baumann, Simone. - Münster : Waxmann, 2023
|
|
|
45 |
Reflexively speaking Mauranen, Anna. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2023]
|
|
|
46 |
Rethinking cultural learning Trier : WVT Wissenschaftlicher Verlag Trier, 2023
|
|
|
47 |
Strategien zum Wortschatzerwerb und Korpus Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2023]
|
|
|
48 |
The linguistic toolkit for teachers of English Kreyer, Rolf. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2023]
|
|
|
49 |
Training mündliche Tests Englisch 7/8 Umschaden, Julia. - Augsburg : Auer, 2023, 3. Auflage
|
|
|
50 |
Virtual standard setting: setting cut scores Kollias, Charalambos. - Berlin : Peter Lang, [2023]
|
|