|
351 |
Konkrete Kunst als Ausgangspunkt für mathematisches Modellieren und Simulieren Wörler, Jan Franz. - Münster : WTM, Verl. für Wiss. Texte und Medien, 2015
|
|
|
352 |
L1-regularization and dualization of linear-quadratic optimal control problems with bang-bang solutions Schneider, Christopher, 2015
|
|
|
353 |
Learning pathways within the multiplicative conceptual field Long, Caroline. - Münster : Waxmann, 2015
|
|
|
354 |
Lehrerperspektiven über die fachdidaktische Strukturierung des Mathematikunterrichtes zur Entwicklung der Problemlösekompetenz Schlump, Stephanie. - Münster : WTM, Verl. für Wiss. Texte und Medien, 2015
|
|
|
355 |
Link patterns in complex networks Wiesberg, Stefan, 2015
|
|
|
356 |
Loewner equations in multiply connected domains Böhm, Christoph, 2015
|
|
|
357 |
Mathematikdidaktisches Wissen mit TELPS erfassen und fördern Bausch, Isabell. - Wiesbaden : Springer Spektrum, 2015
|
|
|
358 |
Model-based heuristics for combinatorial optimization Wu, Zijun. - Clausthal-Zellerfeld : Papierflieger-Verl., 2015, 1. Aufl.
|
|
|
359 |
Model order reduction in parameter identification problems Schneider, Marina. - Trier, 2015
|
|
|
360 |
Monoids with absorbing elements and their associated algebras Böttger, Simone, Mai 2015
|
|