|
371 |
Mehrsprachigkeit und Englischunterricht Jakisch, Jenny. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2015
|
|
|
372 |
Memory limitations in sentence comprehension Gerth, Sabrina. - Potsdam : Universität Potsdam, 2015
|
|
|
373 |
Me, myself and I: A corpus-based, contrastive study of English and German computer-mediated communication from a Systemic Functional perspective Schulz, Anke. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt, 2015
|
|
|
374 |
Metaphern zur Dehumanisierung von Feindbildern Mathias, Alexa. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2015
|
|
|
375 |
Online-Sprachlernberatung im universitären Kontext: Szenarien auf dem Prüfstand. Saunders, Constanze. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2015
|
|
|
376 |
Quantifying Cross-lingual Semantic Similarity for Natural Language Processing Applications Wäschle, Katharina. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
377 |
Selbstdarstellung in der Wissenschaft Rhein, Lisa. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2015
|
|
|
378 |
Sound perception and production in a foreign language Nimz, Katharina. - Potsdam : Universität Potsdam, 2015
|
|
|
379 |
Syntax und Valenz Lichte, Timm. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2015
|
|
|
380 |
The Prominence of Gender Information in On-line Language Processing: Cross-Linguistic Evidence of Implicit Gender Hierarchies Esaulova, Yulia. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|