|
391 |
Implicit leadership and followership theories and their relevance in applied settings Junker, Nina Mareen, 2015
|
|
|
392 |
Improving the indirect assessment of attitudes Meißner, Franziska. - Jena, [2015?]
|
|
|
393 |
Individual differences in change blindness Bergmann, Katharina, 2015
|
|
|
394 |
Influence of context and contingency awareness on fear conditioning – an investigation in virtual reality Ewald, Heike. - Würzburg : Universität Würzburg, 2015
|
|
|
395 |
Karen Horney Kozlik-Voigt, Babette. - Bad Rappenau : vta, Verl. für Tiefenpsychologie und Anthropologie, 2015
|
|
|
396 |
Kinder und ihre Kontexte Feldhaus, Michael. - Würzburg : Ergon-Verl., 2015
|
|
|
397 |
Kinematic analysis in prehensile movement Li, Jun. - Aachen : Shaker Verlag, 2015, [1. Aufl.]
|
|
|
398 |
Kompetenz- und Autonomieerleben in der Elternrolle Wilhelm, Barbara. - Berlin : Verlag Dr. Köster, Oktober 2015, 1. Auflage
|
|
|
399 |
Konflikt, was nun? Schachinger, Heidelinde B.. - Frankfurt a. M. : August-von-Goethe-Literaturverlag, [2015]
|
|
|
400 |
Konvention und Konstruktion Walther, Christina. - Jena : Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek Jena, 2015
|
|