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Recruiting 4.0 – Big Data für KMU Der, Kevin William. - Hamburg : tredition, 2020, 1. Auflage
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Artificial Intelligence in Value Creation Wodecki, Andrzej. - Cham : Springer International Publishing, 2019, 1st edition 2019
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Competitive advantage through innovation management Faix, Axel. - Dortmund : Fachhochschule Dortmund, 2019
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Cooperative R&D Projects between Biotechnology Firms and Public Research Institutes: Determinants of Success from a Product Competitive Advantage Perspective Bergen, Marco van. - Koblenz : Universität Koblenz-Landau, 2019
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Der Weg zum projektorientierten Unternehmen - Wissen für Entscheider München : Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG, 2019
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Essays on performance, secondary buyouts, and specialization in the private equity industry Härtel, Nils Hendrik. - Leipzig, [2019]
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Fahrplan zur Transformation des Einkaufs Büsch, Mario. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
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Grundlagen des Marketing Kotler, Philip. - Hallbergmoos : Pearson Studium, 2019, 7., aktualisierte Auflage
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Integration of intellectual property as competitive advantage Bican, Peter. - [Vallendar, Germany] : Peter Michael Anton Bican, January 2019, 1st edition
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Kulturtourismusmarketing Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
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