|
51 |
The delta radiance field Franke, Tobias Alexander. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt, 2015
|
|
|
52 |
The influence of a self-avatar on space and body perception in immersive virtual reality Piryankova, Ivelina. - Berlin : Logos-Verl., 2015
|
|
|
53 |
Virtual, Augmented and Mixed Reality Cham : Springer International Publishing, 2015, Aufl. 2015
|
|
|
54 |
An explorative approach to interaction design in mixed-reality performances Friederichs-Büttner, Gesa, 2014
|
|
|
55 |
Augmented reality Mehler-Bicher, Anett. - München : De Gruyter Oldenbourg, c 2014, 2., überarb. Aufl.
|
|
|
56 |
Augmented Reality Mehler-Bicher, Anett. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2014, 2. überarbeitete Auflage
|
|
|
57 |
Augmented Reality Mehler-Bicher, Anett. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2014, 2. überarbeitete Auflage
|
|
|
58 |
Decoupling vision from action Bolte, Benjamin, 2014
|
|
|
59 |
Exploring virtuality Wiesbaden : Springer Spektrum, 2014
|
|
|
60 |
Exploring Virtuality Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2014, Aufl. 2014
|
|