|
431 |
The impact of motivational and affective context on error-induced learning Unger, Kerstin. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2013
|
|
|
432 |
The influence of other persons and different situations on counterfactual thinking Ostheimer, Vanessa Geraldine. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2013
|
|
|
433 |
The interplay of unconscious processing and cognitive control Reuß, Heiko. - Würzburg : Universitätsbibliothek der Universität Würzburg, 2013
|
|
|
434 |
The Neuropattern TM Pre-/ Postnatal Stress Questionnaire (NPQ-PSQ) Hero, Torsten. - Aachen : Shaker, 2013, 1. Aufl.
|
|
|
435 |
The Respective Impact of Stimulus Valence and Processing Fluency on Evaluative Judgments in Stereotype Disconfirmation Schubert, Lisa. - Würzburg : Universitätsbibliothek der Universität Würzburg, 2013
|
|
|
436 |
Theory of Mind Development in Adolescence and its (Neuro)cognitive Mechanisms Vetter, Nora. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2013
|
|
|
437 |
Theory of mind und Objektwahrnehmung Just, Katja. - Köln : Deutsche Zentralbibliothek für Medizin, 2013
|
|
|
438 |
Threatening joy Paulus, Andrea. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2013
|
|
|
439 |
Training components of face cognition Dolzycka, Dominika. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2013
|
|
|
440 |
Trainingserfolg - eine Frage des Alters? Altersdifferenzierung eines e-Learning Behavior Modeling Trainings und Analyse von Personen- und Designmerkmalen zur Optimierung von Trainingserfolg Bausch, Sonja. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2013
|
|