|
61 |
Introducing Virtual Student Exchange in international university education O'Dowd, Robert. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|
|
62 |
Investigatation of YouTube as an online platform used during remote learning forced by COVID-19 Madzimure, Jeremiah. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|
|
63 |
Ireland's Online Safety and Media Regulation Act 2022 O'Neill, Brian. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|
|
64 |
Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society Starosta, Kejo. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2022, 1st edition 2022
|
|
|
65 |
Media Work as Field Advancement: The Case of Science Media Center Germany Buschow, Christopher. - Weimar : Fakultät Medien / Juniorprofessur Organisation und vernetzte Medien, 2022
|
|
|
66 |
Methodenzauber im Online-Coaching Berninger-Schäfer, Elke R.. - Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht, 2022, 1. Auflage
|
|
|
67 |
Methodenzauber im Online-Coaching Berninger-Schäfer, Elke R.. - Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht, 2022, 1. Auflage
|
|
|
68 |
Methods in practice: Studying children and youth online; Documentation of the Website https://core-evidence.eu/methods-toolkit/handbook, retrieved 10 Nov 2022 Kotilainen, Sirkku. - Leibniz-Institut für Medienforschung | Hans-Bredow-Institut (HBI). - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|
|
69 |
Netflix und Spotify als Blaupause? Weber, Jonas. - Ilmenau : TU Ilmenau, 2022
|
|
|
70 |
Netflix und Spotify als Blaupause? Ein Vergleich abonnementbasierter Journalismusplattformen mit Spotify und Netflix Weber, Jonas. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|