|
61 |
To Merge or not to Merge: Five Essays analyzing Value Creation in Mergers and Acquisitions Stock, Pascal. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2013
|
|
|
62 |
Vertical Price Coordination and Brand Care Ahlert, Dieter. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2013
|
|
|
63 |
Acquisitions of Chinese Enterprises Martin, Sebastian. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
64 |
An Equilibrium Analysis of Efficiency Gains from Mergers Jovanovic, Dragan. - Düsseldorf : Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2012
|
|
|
65 |
Buy-outs durch Private Equity-Gesellschaften Dürler, Stefan. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
66 |
Die "weichen" Faktoren von Mergers & Acquisitions Gerth, Alexander M.. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
67 |
Due Diligence Gehrmann, Cornelius. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
68 |
Due Dilligence in Deutschland Kazmierczak, Sandra. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
69 |
Erfolgreiches Fusionsmanagement König, Arne. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
70 |
Erfolgsfaktor Due Diligence Prüfung Eder, Georg. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|