|
511 |
Design, analysis, and evaluation of a data structure for distributed virtual environments Fischer, Matthias, 2005
|
|
|
512 |
Dreidimensionale virtuelle Organismen Breiner, Tobias C., 2005
|
|
|
513 |
Efficient collision detection for point and polygon based models Klein, Jan, 2005
|
|
|
514 |
Efficient collision detection for point and polygon based models Klein, Jan, 2005
|
|
|
515 |
Entwurf und Implementierung eines computergraphischen Systems zur Integration komplexer, echtzeitfähiger 3D-Renderingverfahren Kirsch, Florian, 2005
|
|
|
516 |
Entwurf und Implementierung eines computergraphischen Systems zur Integration komplexer, echtzeitfähiger 3D-Renderingverfahren Kirsch, Florian, 2005
|
|
|
517 |
Generative mesh modeling Havemann, Sven, 2005
|
|
|
518 |
Generative mesh modeling Havemann, Sven, 2005
|
|
|
519 |
Interactive mixed reality rendering in a distributed ray tracing framework Pomi, Andreas, 2005
|
|
|
520 |
Kollaborative Visualisierung großer, interaktiver und dynamischer 3D-Szenen auf verteilten Endgeräten Sahm, Jörg, [2005]
|
|