|
591 |
How do elite athletes lead themselves? Heiss, Christian. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
592 |
Implicit Motives and Affect Kordik, Annette. - Erlangen : Universitätsbibliothek der Universität Erlangen-Nürnberg, 2011
|
|
|
593 |
Individual Endings: The Extension of the Personal Future and Developmental Deadlines Stoeber, Franziska Susann. - Aachen : Shaker, 2011, 1. Aufl., neue Ausg.
|
|
|
594 |
Interkulturelle Aspekte von Schuldgefühlen und Depression : Ein Vergleich zwischen Deutschland und Chile Conradi, Ania. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2011
|
|
|
595 |
Investigation of examiner effects on test takers in standardized achievement tests with special regard to gender Vormittag, Isabella. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
596 |
Johann Fischarts Dämonomanie Schüz, Jonathan. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
597 |
Kein Verstehen ohne fundamentale Ontologie Distler, Anton. - München : GRIN Verlag, 2011, 1. Auflage, digitale Originalausgabe
|
|
|
598 |
Language, Philosophy and Judaism in the Work of Emmanuel Levinas and Franz Rosenzweig Richter, Silvia. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2011
|
|
|
599 |
Measurement of the implicit and explicit achievement motive Rozhkova, Maria. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2011
|
|
|
600 |
Motivation zur Testbearbeitung in adaptiven und nicht-adaptiven Leistungstests Asseburg, Regine, 2011
|
|