|
71 |
The impact of corporate buyers on corporate social responsibility in textile supply chains Bartczek, Simon. - Kassel : kassel university press, [2018]
|
|
|
72 |
The impact of corporate buyers on corporate social responsibility in textile supply chains Bartczek, Simon. - Kassel : Kassel University Press, 2018
|
|
|
73 |
Werte als Governance-Mechanismus in transnationalen Unternehmen Elsner, Annika. - Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2018]
|
|
|
74 |
A financial perspective on the causes and consequences of corporate social responsibility initiatives Rosenbach, David Johannes. - Aachen, 2017
|
|
|
75 |
An inquiry into responsible business in a neoliberal age Hennig, Alicia. - Darmstadt, 2017
|
|
|
76 |
Corporate Social Entrepreneurship Ehrenberger, Marcus. - Marburg : Metropolis-Verlag, 2017
|
|
|
77 |
Corporate Social Responsibility aus Nachfragersicht Hanisch, Stephan. - Wiesbaden : Springer Gabler, [2017], [1. Auflage]
|
|
|
78 |
Corporate social responsibility und Nachhaltigkeit im Agribusiness Luhmann, Henrike. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|
|
79 |
Die konsumorientierte Kommunikation von Corporate Social Responsibility in Ernährungsindustrie und Lebensmittelhandel Gider, Denise. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2017, [1. Auflage]
|
|
|
80 |
Eine Methode zur interaktiven multikriteriellen Entscheidungsunterstützung in betrieblichen Umweltinformationssystemen für kleine und mittlere Unternehmen Renatus, Fabian. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|