|
81 |
Crowdsourced Interactive Computer Vision Schwarzer-Becker, Moritz. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
82 |
Data Fusion of Surface Meshes and Volumetric Representations Beyer, Andreas. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
83 |
Design and application of variable-to-variable length codes Kirchhoffer, Heiner. - Rostock : Universität Rostock, 2016
|
|
|
84 |
Final Cut Pro X Zerr, Andreas. - Bonn : Rheinwerk Verlag, 2016, 1. Auflage, neue Ausgabe
|
|
|
85 |
Handling Artifacts in Dynamic Depth Sequences Gottfried, Jens-Malte. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
86 |
METAPOST Entenmann, Walter. - Berlin : Lehmanns, 2016, 1. Auflage
|
|
|
87 |
Quality-aware Content Adaptation in Digital Video Streaming Wilk, Stefan. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt, 2016
|
|
|
88 |
Supporting graph editing in visual representations Gladisch, Stefan. - Rostock : Universität Rostock, 2016
|
|
|
89 |
Transmorphic Schreiber, Robin. - Potsdam : Universität Potsdam, 2016
|
|
|
90 |
Variational Methods for Discrete Tomography Deniţiu, Andreea. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|